fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Dugaan

Hidup ni x penah lari dengan dugaan..dugaan tu bukan nye bala,cme tuhan nak uji thap mane ksabaran dan keimanan kte at die..dalam idup aku mcm2 dugaan yang aku tmpuh..n kdg2 kite trus salahkn die tnpe pk knp bende tu jd kat kte.ari pertame aku mendftar kat uitm ade lah plk ksalahn,die kte aku xde mklumat surat beranak ayah aku.tp dalam syarat xpe klu xde..gpon ayah aku lhir sblm merdeka.da lme,ntah ade ke x srat beranak tu lg..so aku msh blm mdftr sbgai bdk uitm.aku kne lah suh abg2 aku g putrajya uruskan hal tu sume..heii..sbar jela..but alhmdllh sumenye da ok...tu dugaan pertame.
Ni nak cter lak dugaan kedua,pehh..penat..dok pk klas,assgmnt,keje,test n koko dlm mse yg sme..nak2 owg cam aku ni yg buta U.mnelah pndai nak uruskan mse sndiri..dlu at skolah,ckgu je yg wat itu ini,kte just datg blaja n blik.so time ni lah aku blaja cmne nak uruskan mse,cmne nak stdy gan btl..
Next..x cukup..ni dgaan yg agak berat bg dak kmpung cam aku ni.laptop n handset aku plk kne lah curi,dsbbkan blik aku dipcah..hbis htr2 berharge aku kne tubai..laptop tu x smpai sbln g aku pkai.dah lah ssh nak dpat..pkai duit pdahuluan ptptn lg..haha.handset?erm bukan satu..dua..skali bapak aku nye set die cekup.blik kmpung kne mrah lah aku.gatai2 dok pinjam,haa..hlg trus.Hampir RM2500 lah aku kne..erm...sdih jgk lah pde mule nye,smpai aku pk nak kuar jela..eyela,assgmnt sume ade at citu.keje2 aku,nota-nota aku yg de sume at citu.terduduk ciott..seb bek lah ptptn aku dilluskan.ntah ble masuk duitnye xtau lah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...