fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

24 hour....

this is my boy!
selalu teman aku...selalu hantar aku...aku ke kelas,makan,jejalan,die yang teman aku...
bgus die ni...takat ni xde penyakit sensitive...cume die ni nakal skit,pantang di mekap,ade je yg x kene..bile gatal2 tangan tukar bende baru,bende len lak jeles...huhu...dan die lah jgk tolong ubatkan miss aku kat my good father,en.mahmud....dari shah alam ke negeri sembilan...asal kotor,itam jek cpt2 aku htr die bsuh...asallkan die bersh n berkilau-kilauan..haha...walaupon da 11 tahun hidup gan aku..ttp machoo n tmpan..haha..speed??ermm...tekalah bape saat,minit n jam nak ke n9..haha...boy,hang jgn wat prangai haa...aku da siap upload pic ko kat blog ni..untung2 dpt awek tok ko..haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...