fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Peristiwa hitam 12.11.2010,4.35 pm,Gemencheh





Cuti study week pada sem 1 memberi seribu makna padaku...dmana aku excdnt setengah jam sebelum smpai ke  rumah aku..."kemalangan tidak berbau"..."ingtlah org tersayang"...ape lagi????hehe...perjalanan dair UiTM shah alam pada aritu mmg rase lain,x sedap hati..itu yg aku rsa sebnarnya,tp semagt blik kampong yg meluak2 kat aty ni x pat ditewaskan...sepanjg perjalanan aku ditemani hujan renyai2...org tua kte,x bek memandu laju time cmtu..tp sebagai anak muda,aku just pekakkan tlinge...hhhuuu..mmg leka bile dah keluar dari highway KL-SIMPANG AMPAT,time tu aku rse mmg aku da selamat...da dekat dah ni......mengantuk oo....eyela pagi tu ade activ koko,pastu trus jek gerak...maunnye......kejadian itu bermula di kawasan selekoh tajam..ntah pe tetibe sebuah moto berkuase tinggi muncul dengan style lepp yg menakutkan..dan tetibe jek hentam aku depan2...time tu,aku hanya pk "pe yg akan jd kat aku bile aku jtuh nanti..?kat mne aku jtuh?bernyawa lagi kah aku??dan mcm mne keadaan aku??ppppppaaaaahmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!


allah!!!!perkataan itu yg aku sebutkan.........arrgghhhhh...skitnya!!!!aku jtuh,kat tengah2 selekoh...lori dengan sopan sntun lalu kat sebleh kepale aku.....darah penuh kat mulut,tangan aku...x skit...aku dihempap moto aku,aku cube kuarkan kaki aku yg tersepit tu...tolong.......seorg pkcik yg kire 50-an dtg kat aku "tolong pakcik...."org rmai dtg tolong aku..mat2 moto yg time tu wat aku bengang tolong aku skli..aku di angkat dibawa ke tepi jalan...huh...time tu sume anggota bdn aku xleh gerak..bro yg langgar aku just luke kat lutut,eyela pakai full sper bite dress kot...


"jgn lelap mte!"kte pakcik tu...tkut aku pengsan lah tu....aku try call abg aku yg dok kat gemas...nak bgtau yg aku excdent,pastu ambulan gemencheh dtg ambik aku...time tu da x pkir moto ke,laptop ke pe ker...pas jek luke aku dicuci aku kne htr kat Hospital Tampin lak...kat situ aku di tettttkan!hahaha...alhmdllh..aku x kne tahan wad,kne lah jgk jarum cucuk sedasss..haha....aku di usung kuar...kakak,abg aku masg2 tuggu kat luar,tp satu perkare time tu ayah x tau aku excdent..xnak bgtau,nanti wat die risau....alhmdllh..excdent tu x mgggu aku nye stdy sgt,dan alhmdllh rsult aku cpai lah trget aku.....pasni kne berhati2 nek moto.... :)

1 comment:

Shedyfairy said...

tragis kisah ni...hahhaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...