fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

bulan 3?????

bulan 3 da dkat dah niii.....tkut2....hahaha,nak tau knp??bln 3 nii bulan yang pling sebokk sekli sem niii...bulan tu lah hantar asgmnt,bulan tu lah mid test..bulan tu jgk lah mcm2 projek aku kne watt...adoiii....nak kne wat calander "sebok" niii..hehe....skrg nii pon aku nga bz siapkan asgmnt...mggu depan pon ade asgmnt nak kne submit2..adoiii poning2....hehehe.....aku ni jnis xleh wat keje last minit...nanti yg bukan2 aku wat nanti...penat butl hari2 aku..isnin smpai khamis kelas dari kul 8 pagi smpai kul5...blik rehat,mlm nak pk wat keje n latihan nasyid g...sabtu pagi ade koko plk....ermm...cepatlah habis sem 2 niii...jeles gan dak sem 3 relax semacam aku tgokk...leh men gem "Dota" g..hahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...