fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

My Lirik

ST12  Saat Terakhir

tak pernah terpikir olehku
tak sedikit pun ku menyangka
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
begitu sulit ku menyangka
begitu sakit ku rasakan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri


di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi 
karna ku sangat cinta

ini lah saat terakhirku melihat kamu
jatuh air mataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih

satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup

satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
di hatiku






"prangai yg ske layan lagu-lagu cmnii..wlupon xde  kne mngene dalam khidupan..hehehe...lagu ni wjib aku dgr time nak tido..sonang nak lolap kan mato..hehehe...jiwang!'

2 comments:

Anis Razak Lurb Lurb said...

heee.. bagus jgk.. bygkn lau sy pergi cmtu?? heee.. bg keinsafan ckit... ^^

kyrul said...

majuk nanti :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...