fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Bila . . . .

Bila lirik n lagu aku dinyanyikan..
hahahha...
first try sbnarnye...mmg bruk ckitlah bunyinye..dengan xde kod gitar lagi...
eyela,aku bukan pandai main gitar pon...aku just buat bit aku sendiri jekk..tp pas bincang2 ngan membe2 yang lain,lagu aku diberi nafas baru,,
so hasilnye terbaiikkk..thnk to skilas membe coz support akunye lagu..bukan senang rupe nye buat lagu..
nak hasilkan lagu yg perfect ambik mase n teknik yang dasyat....
hope,lagu aku sedap didengar oleh pendengar....
nantikan rakamannye k..hahahaha

SKILAS - SAHABAT 


Kenangan yang manis
Bersama-sama sahabatku
Menempuh onak dan duri
 Dalam Menuju kejayaan

Walau kita berjauhan
 Tetapku ingati dirimu
Hubungan persahabatan ini
Kanku ingat buat selama-lamanya…

Sahabat…ingatkah kau kepada diriku
Sahabat…ingatkah kau kepada janji-janjimu
Sahabat…mengharungi segala dugaan
Sahabat…jangan kau lupa segala kenangan
Kita bersama…
Sahabat…
Ulang *

Ku berharap hubungan ini kan berkekalan
Ku berharap kita semua
tetap bersama..ohh..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...