fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

4 bulan cuti sem...

4 bulan cuti ooo..pe mau buat maa...da 2 mggu lebih rsenye aku dok lepak kat umah...hahaha,cuti 4 bulan ni cam rse pas SPM lak kan..haha.......

busan kott....xtau nak watpe....24 tolak waktu tido asyik mengadapa laptp jekk...fb...aiyoo...x bekembanglah otak aku..haha...otak ni da cam simpan dalam peti ais..beku jek memanjang...

plan nak keje tu ade..tp usya2 camtu jek..hahahaha,nak tolong bapak aku ssh nak bgun pagi..heeee.....


wat mse nii aku just duk umah jela...tunggu abg aku dari sabah pulang bersama-sama kluarganya....


lpe nak bgtau,cuti sem 4 bulan,ntah u aku die nak selaraskan trikh pelajar ijazahh..n mybe start sem depan setaun 3 sem...xde shortsem da kot pas niii...mohon short sem aritu ,dpt...tp aku x jd join...kering maa~~~g pon mmbe seklas short sem aku xpat,so ianya mngukuhkan lagi sebab ketidakpergian ku ini..hahha

da3...nak cauuuuwww....xtau nak tulis pe dahh..sekadar menconteng arang di blog ajekkk...pe2 pon usha2 selalu k....

hrrrmmmmmm................................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...