fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Kenangan Puisi dan Lagu Peringkt daerah Tampin N9,2007 (Sweet memory)

Assalamualaikum....anda2 sume sihat ker..alhmdulillh kali ni sy akan update ckit tntg kenangan sy time skolah menengah dulu..x sangke kenangan ni dpt sy lihat blik dgn adenye u tube..haha..bntuan dari membe2 aku dpt blik tengok aku nye ptandingan puisi n lagu niii...
first bile aku tgk.............pehhh...
gile ni ker aku..len mcm jek aku skulah menengah dlu...haha..senyum..ketawa..itu yg aku rse...
haha...bile  da tau sal vokal2 ni aku dpt tgk byk gler kekurngan suare aku  time nii...lintang pukang bunyinye...
but this is the best memory!!
tq kpd cikgu2 yg trainingkn kami hingga team ktorg smpai ke peringkat negeri n mdpat tempat ketige...
pe2 pon korg layan la k video aku niii..haha...


Puisi dan Lagu (Youtube)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...