fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Lagu2 nasyid pilihan saya

Assalamualaikum....hari ni sy nak kongsi tentang lagu nasyid kegemaran manakah pilihan sya?lagu nasyid ni banyak jenisnye ada tentang cinta,ketuhanan,kekeluargaan dan sebagainya tp bagi saya salah lebih suka mendengar lagu2 nasyid yang mempunyai unsur2 keceritaan atau kisah seseorang insan yang teragung ketika zaman nabi muhammad s.a.w...sebagai contoh lagu2 yang terdapat dalam album2 kumpulan inteam....bagi sy lagu2 camtu bagus untuk didengar sebab kita boleh dapat mesij atau mengetahui tentag pengorbanan seseorang tersebut yang kita sendiri tidak ketahuinya......seterusnya,algu2 tersebut mempunyai banyk mesij atau nasihat kepada kita....pahala pun kita dapt jugak kan...so bagi2 yg meminati lagu2 nasid jenis2 camni bguslah...kita dalami lagu2 tersebut...wasalam....... :)

3 comments:

radhiah isa said...

ya ustaz.....hehe

kyrul said...

bgus ustazah...hehe

radhiah isa said...

dlu aku minat gler inteam ni. tp bkn sbb lagu dia, sbb penyanyi dia hensem. hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...