fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

kenape Dobot???



 



perkataan "Dobot" klu cari meaning dobot tu agak2 pe ekk yang kuarr??haha...specialnye nickname ni bagi aku time aku dlu2 lagii....ntah mne muncul name ni pon aku xtau....pe sebab n peristiwe die aku x tau..hahaha...mls nak tnye....but cute pe dobot...hahahakkk..wekkkk!!

 tp yang bestnye membe2 aku xtau nickname niii..eyela ini just gelaran aku kat umahh...time abg2 akak2 aku menyakat aku.....dobot!!!mane ko???/hahaha.....klu ditgk gamba2 time aku kecik dlu...mmg mengambarkan kot kedobotan itu....hahaha...bulat jekk...semua bulat la!!haha....

but aku suke..coz nickname ini la yang wat aku teringt blik peristiwa2 aku time kcik dlu...bestt jadi budak yang kuat teeettttt!!!!,teettttt!!!! n teeettt!!! hahahaha.........................rahsia doohhh..mne leh bgtau..nanti pecah ketampanan dan keenceman,....gagagaga.........

now korg xyah teka teki g dahh knp dobot : dobotblog.......

heeeeeeeeeeeee~~~wasalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...