fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Mood sblm final exam

Salam....

12 hari sebelum final bermula....5 hari aku berada dirumah tercinta..bermakna hanya tinggal 7 hari saja lagii final akan bermula..5 hari pulang ke kampung melegakan skit tension penat di kepala nii..jumpe ayah,abg n kak ipar...n anak buah aku yang tercinta....sabtu pagiii lagii aku da bertolak dari kolej...trgt di hati nak smpai sblm kul 9 pagii...tp penat + mengantuk, aku tpkse slowkan speed motor aku...sabar nizam..sabar.....

alhamdulillah dalam 10 pagii aku smpai ke teratak ayahanda ku yang tercnta...ayah dah menanti di tgga rumah aku..aku mula mendengar jeritan anak2 buah aku mmggil "paksu!!!dah blik...."hhehehe....hilang penat aku....
smpai je aku x pk ape dah...terus cari bntal n curi2 tidow kejap...ada la dalam 1 jam aku terlena..abg aku ajak p kuala pilah...tgk istana seri menanti..aku yang da berumur 21 taun niii..x penah2 p sne...hahahaha..wat malu org n9 jekkk....

seri menanti da sudahhh....hrmmm..lapa la plk perut niii...jom p umh makngah palk..hehe..d serting hilir,n9..perut punye laa lapa..mam mmg x ingt dunia la aku..maun nye..dari pada kolej kul 7..mmg x makan pe2 lah aku kan..haha...pas makan melingkup tido x mnyedarkan diri..tup2 da kul 6..abg aku ajak blik..dalam kete smbung tido lagiiii..hahaha..smpai lah ke rumah....


aktiviti esok plk....bngun dalam kul toooootttttt!!!mandy...n gerak ke felda jelai,p umh pakcik aku...pak omar sy panggilnya,adik bradik ayah,pak omar wat kenduri aqiqah cucu penang die...wahhh...tersesat dah aku...pak omar punye rumah da berubah giler2..smpai terlajak aku cri parking..pak amir buatkan umh die..mmg besar la kan...borak punye borak,terdgr pak amir aku msuk hospital..saspek TB,So gerak p hospital jempol,p lawat die jappp....alhamdullh..mkin pulihh.....

next terus gerak p umah abg aku kat ulu ladang,gemas...rehat2 jappp.....tidow kat sne semlman...
pagiii keesokannya gerak blik rumah blik......rest2...tp buku x jgk bukak...

n hari ini 28/12/11....jap 11.57 pagii..my blog update... insy..pas mkn aku akan gerak blikk....
"syum mmg mudah tuk dilemparrkan...tp sedih di hatiii x siapa yg tau..."








1 comment:

SiBudakKurus said...

untunglah dpt balik rumah..btw, goodluck final exam :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...