fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

bersahabat sahajalah..


Assalamaualaikum....ini kesiah perkenalan aku dengan seseorang yang aku kenal di universiti...perkenalan yang dirancang sebenarnya...itu pon dari fac aku..hahaha...tp msalahnya sepanjang aku sem3 x pernah sekali pon aku tgk muke die kat fac aku..junior aku...tp hari tu baju kurung oren n tudung oren die tu wat aku tertarik tuk wat kepale aku nii asyik nk menoleh ke keeeeeeriiiii....jekkk..hahahahaha...orang kata berkawan biar seribu..bercinta biar satu...yes..aku nk cube berkawan ngan die...time tu aku xtaulah,tbe2 keberanian sy tuu dtg..aku wat satu bende yg saya x pernah wat sblm niii...hahaha (tulisan buruk di aatas kertas).aku sendiri dtg n berhadapan dgn die...wooooo....bunyii cm da wat jantung aku berhenti japp..hahahaha...

 2 mggu..xde pe2 respon....hrmm..dlm aty xmo kwn kottt.....tibe2 fb aku mentionkan sesuatu...hrmm??sape niii???nme x kukenali...pic pon xku knli jgk...???polekkk niii..assalamualaikum...waaalaikumusalalam....rupenye die...tersenyum lebar aku time tuu...hahaha.

 bermulalah sudah persahabatan kami...persahabatan 2 sem yang berbeza..tp umur yg sama rupenye....hehe..cik lesung pipit yang dalam!!mata yang bulat!!!byknye taikk lalat....hehehehe.............lalalalala......eset...eset... 

 2 mggu... time tu jgk aku fikirkan siapakah yang harus aku jadikan teman hati aku niii...yang boleh memahami,nasihatkan aku...caring kat aku....hrmmm...aku tersenyum..hehehe... jodoh di tangan tuhan...kita berusaha.tuhan yang tntukan....aku cube tau disebalik cincin yang suda tersarung di jjari manis die tu.ye...die sudah berpunya...

hrmm..time tu aku just trime dengan aty terbuka.sebb da byk kali aku terluka..so aku da kebas dengan suke situasi cmnii...xpelah...but watpe aku perlu dekat2 ngn die seperti teman kekasih,aku xmo jadi pemusnah cinta orang..bukan aku itu!!aku perlu jauhkan diri pada dia..perlu...

 pliz awk...saya perlu jauhkan diri saya pada awk...jangan permainkan hati saya lagii..awk perlu hormat ini..sy xnak pakwe awk tau...saya tau awk suke kwn ngan sy..sy ponn....tp kte xleh lebih2 cmniii...

 thnk tuk kamus dwibahasa buruk awak tu(buruk2 pon bermakna bg sy..)..hehehekkk...thnk tok pic awk..kata2 yang manis..sya sukakan die...yang penting sy ikhlas kwn ngan awk...
hehe..12/09/90 n 12/06/90...nice!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...