fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Bidan Terjun

Assalamualaikum...hallo my blogspot frennnssss.......

alhamdulillah syukur kpd tuhan coz kurniakan kecihatan yang bek wat dobot yg disni sdg mnjalani sisa-sisa 3 minggu kuliah sblm aku menghadapi detik cemas....cam bese...FINAL EXAM.....so alang2 sedang menanti semua tuuu aku nak share hobi sambilan aku kat uitm shah alam niii....x sangke leh terjun ke bidan len lakkk kann....daripada seorang nasyid ke akustik.....fac roomate aq ade wat pertandingan akustik peringkat fakultii..so pas bincang2 ngan budak2 blik,kami pon setuju tuk tubuhkan band baru...cewahhhhh...

THE NO-IDEA BAND...........

knp no idea??hahahaha..xyah la tnye...maybe last minit discuss kott..so sbb tu la no idea band....bdwayy...sore nasyid ble da msuk genre len mmg x sedap laa jadinye kan..nasyid ttp nasyid jgkkk...
tambah....aku still tetap sayangkan genre nasyid...objektif "menyampaikan dakwah islam kpd umat islam"insy...nii just suke2 n bg aku still x mlangkarr batas2 muzik yg melampau..coz genre lagu yg kami pilih x lah dasyattttt ok.....alamak..xleh nak upload laa plk..korang refer kat fb page aku jela k....hahahaha
"Nizam Mahmud"



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...