fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

kene kcau..

pernah x org slah no??mesti pernah kan??mcm2 alasan dorg bg...kte dari uum lah,tersalah htr no,pastu bg msj bukan2 kte org len yg nak die htr..tp ade udang sblik btu...bile call org acah2 mtk maaf,pastu mule lah bg msj nak knai,pastu yg pling mnyirap dok call tu stiap mse...bukn aku nak ckp aku bgus ker x,tp tulah hkikat die...sbb ape,aku penah dlu kne main gan org...ckp itu ini,dok sinilah..pastu kantoi kat fb....itu nmenye org x jujur!!pantang aku klu org tipu,main aku idup2....!!!nak kwn pon ade cre die...bkn cre cmniii...tolong lah buang sikap cmtu..wat mnyusahkan org jek...tmbhkan dose org dok mnyumpah ko mcm2..nak?????

pehh....dah cam pempuan kot aku membebel..hahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...