fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Mr Mesin Rumputt

Assalamualaikum...

Tergerak hat nak wat entri pasai Mr.Mesin rumput kepunyaan ayah tercintaku ini....Da bertahun usia die..tetapp teguh menjilat segala semak samun kebun ayahku...hebattt...hahaha..Sejak aku msuk sem da lme aq x rse getaran besi mesin rumput niii...baru kene 3 ari da nek lenguh lengan aku niii....sepanjang aq xde bpak aku la yang sorang2 p mesin rumpt kat kebun,nak kan tempat kebun yang bersihh...


Ayah : Tengok kebun lain dik,sume cantik2 kebun die (ayat memerli bapak aku)
Aku   : Gelak~(dalam aty,bpak aku ni perli aq da lme x tolong die ker)
hehehehehe.....

Mr.Mesin Rumput..walaupon kewujudan mu dri barang kes abg aq(Polis) x kukenal..tetapi sumbangan mu tetap menjadi pujaan hati bapak aku..haha....sebab ko la bapak aku pat hadiah dari FELDA coz kebun terbersih....n sbb ko la menyenangkan para pekerja bapak aku yang menoreh kebun tuu..jasamu tetap dikenang...JANGAN MERAGAM!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...