fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Aku Hantu COKLAT




nyaammm....nyammm.....tertengok picture yg bru aku snap ritu...buat aku terliurr n jatuh iman jek...coklat...coklat.....hahaha...hantu coklat!!pantang jumpe coklat...itu lah aku.agak2 berape pratus lelaki suke coklat??pehh...mam time tgk tb mmang best...klu boleh 1 coklat yg besar tu aku leh hbiskan sowg2...klu boleh g aku nak sorokkan coklat tu bwh katil aku..hahahaha...dari kecik lagi aku memang dah didedahkan dengan aroma cokalt nii...style makan aku lain cikit...makan slow2....ambik mood dlu...pehhh...baru ada nikamat beb...time tension or marah mmg sesuai giler makan coklat sebab  memang dah terbuktikan....
CADBERY semestinye kesukaanku...hahaha...x pikir jenama coklat lainn dahh.....tentu yang itu yang ku carii....coklat memang da sinonim dengan manusia...bercinta hadiahkan coklat..sahabat pon coklat jgk.....pasnii klu nak ayat2 pompuan sorok jek coklat kat beg or meja dorang...hahahhaa...senang,xyah nak mengayat....oppsss!!sttment panas!!!


2 comments:

liyanalalala said...

memang semua orang suka makan coklat lah kan..


p.s: header anda style lah. lagi2 part gaara tuh..

kyrul nyzam said...

yaahh??thnks awk....tp da tukar dah...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...