fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA





















aku tak mahu rasakan rasa ini...
aku benci..tiap kali aku terlena aku kehilangan...
kehilangan orang yang aku sayang...
ya ALLAH...kau lah yang maha mengetahui....
benarkah semua ini benar-benar berlaku ke atas diriku?
walaupun payah untuk aku menerimanya..
aku redha...mungkin ini kebaikan...
supaya tidak lagi menjauhkan diriku padamu...
aku percaya,apa yang kau lakukan pada setiap hambamu itu..
ada kebaikannya...kerana kau sayang..

tuhan...dulu aku sudah sekali merasakan perasaan ini..
ketika ibu susuku pergi buat selama-lamanya..
perit untukku telannya YA ALLAH...
air mataku sudah tidak mampu untuk mengalir ketika itu..
aku pasrah....kini aku hanya mampu sedekahkan Al-Fatihah..
dan menatap wajahnya pada kepinggan gambar yang
kini hanyalah tinggal kenangan...

kuatkanlah hatiku....
kuatkanlah aku dalam menempuhi kesedihan ini
walaupun kini buat kali kedua.....
teguhkanlah imanku....
mungkin ada baiknya...
mungkin ini takdirmu...
aku tak mahu merasakannya lagi..
biarlah aku bersedirian...
dulu...aku ada 3 yang membakar semangatku ini
tapi hari ini aku ada 2....

perjalananku masih jauh sebenarnya...
tak perlulah aku fikir segala masalah ini
aku tak mahu daripada 3 jatuh ke 2..
aku mahukan anugerah....
biarpun hanya sekali....
walaupun saat ini sukar untukku genggam...
marketing perniagaan.....
aku cuba...

ku harap dia disana cekal seperti mana aku disini...
aku doakan dia bahagia  dan terus berjaya...
jodoh ditangan tuhan....
mungkin aku layak untuk bersendirian sahaja,,,,
terima kasih untuk segalanya....

*nukilan ini aku luahkan dari isi hatiku disaat ini...
sebagai catatan isi hati...*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...