fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Rumah Insahniah

15 November 201....wahhh...orang kate trikh yg dinantikan ade,trikh yang x mahu ditmpuh pon ade..hahaha...

ikuti program falkulti kali niii berbeza ckit...program kasih sayang 1 malaysia yang telah di anjurkan oleh pelajar falkulti aku sendiri buat kali kedua...first time sbnrnye join event2 cmnii...teruja ade tkut pon ade...sbb nii la first time aku terlibat...rumah orang tua,rumah anak yatim dan rumah oku..rumah oku,rumah itu yang aku joinn..

pada mulanya nama aku langsung x tersenarai dalam pemilihan tuu...(low pro5 kot aku niii) tp mlm tu aq trime call dari membe aku nii yang mengatakan nama aku dipilih dalam program kli nii,mybe ade yang tarik diri kot(atas alasan masing2)....so aku terima memandangkan tarikhnya tak langsung menganggu kelas aku...

tuhan dah kurniakan kelebihan,membe2 program masing2 dah tunjukkan jari ke arah aku.."persembahan!!persembahan!!"hahahaha...ok fine...program tu nanti kte bwk nasyid...hahaha...UNIC-KAWAN,di muat turunn....alhmdulillh,kwn2 mmg sempoii habis...segala pe yg dirancang dpt dijalankan dgn jayanya...

hari yang dinanti2....jam 6 pagii da tercagakk dpan falkulti...semangat punye pasal..dalam fikiran niii mcm mne lah aku nak berkomunikasi or berhadapan dengan orang2 yang aku x pernah jumpe scara dkat...bermcm2 aku fikirkan....tp muke ttp steady n maintainn..hahahahaha

dalam perjalanan aku ambik peluang..tok lelapkan mte nii..beselah malm tu ssh nak tidow..mcm2 dipikirkan...
sampai jekkk...kuar dari bas aku terus lihat pada ..............



aktiviti pagi tu dimulakan dengan senaman pagii..pada mulanya agak sukar sbnrnya aq nak berinteraksi dengan dorang memandangkan dorg pon pada mulanya segan2 , xmahu bercakap dengan akuu....lihat kawn2 yang da berpengalaman dalam aktiviti mnii...alhmdllh aku dapat besekan diri.aku masukkan diri aku nii skjp dalam fikiran dorang....mereka mula bercakap...senyumm...

.....aku dapat lihat keriangan dorg walaupu scre jujur sdih dalam hatii lihat mereka yang x sempurna sperti aku....a layan dorg...bawkkan minuman,makanan......aku knali mereka...mereka xlah seperti mana yang aku sgke...x mmbawa sbrg maslah ponnn...

nama ku tersenarai dalam kumpulan 1 iaitu dari situ kmi semua niii jalanan aktiviti bkumpulan dengan mereka disitu.....aku dapat kenal TAN,EDA,KWAN,MOHD dan JASON.....spnjg aktiviti tuu...aku telah belaja byk perkara....bila behadapan situasi cmnii aku dapt rse btapa syukurnya akuu sbb tuhan kurniakan anggota bdn,fkiran yang baikkk buat akuu...ya allah...sesungguhnya hampa mu ini kadangkala alpa dengan mu ya allah...ampunkanlah aku ya allah........

Jason,insan telah mengajar aku.....dahulunya dilahirkan dengan sempurna...tp disebbkan deraan dari ibubapa nya,dia jadi sperti penghuji rumah insaniah itu...dia xboleh berkata2..matanya sayu melihat aku yang bersungguh2 aku mengajanya...aku cuba untuk gmbirakannya........fikirannya pelahan..x sperti pghuni yang lain yang masih mampu tersenyum.berkata2....

kalaulah aq diberikan peluang lagi untuk ikuti program niii..insy xkan aku lepaskan....pasnii harap2 dapat ke rumah orang tua plk *aimie hope ko bce blog niiii*hahahahaha.....






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...