fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Intersesi UiTM

samekom...haloo sume....syukr pada tuhan sebb still beri aku nafas dan kesihatan yang baik kat aku..alhamdulillah berkat sabar aku dan member aku "Anip" kteorg dapat jgk daftr intersesi sem nii...kteorg bru jek daftr td..tp ckit x best lah sbb kteorg xpat satu kelas gan membe2 kelas yang lain..so kami wat kputusan lepak kat kelas yang lain...35 owg sume nye..xtaulah t kami geng gan budak kos mne..hope best2 jek...erm...intersesi atau nama lain die short sem...short sem nii kre kte blaja satu subjek tu dalam masa satu bulan..so next sem t kte leh kurgkan jam krdt kte...bleh lah focus subjek2 yang lain kan...nak2 sem ni cuti 4 bulan so klu ambik 1 bulan lebih pon x kesah..duk umah lemame pon t watpe kan...knpem kene kuar cari kerja...

da minggu 12 da aku sem 2 nii..tiggl dalm 3 mggu hbs lah klas...stdy week pon leh thn lame jgk sebb paper aku strt lmbt n hbis pon lmbt jgk kot...28/04 bru strt n hbis 6/5/11...ade 5 paper kot aku ambik..huuuiiii....xtau lah hope aku leh wat yg terbaik tok aku backup kan mne2 markah yang still kuramg...bukan pe..bg aku sem 2 niii mencabar ckt..abg2 aku pon kte aku mkin kurus..da lah kurus so ble dorg kte camtu ....xtau lah bpe kurusnya aku...hahahahaha...tp aku x kesahh..pe pon aku,nme pon blaja...klu gemok tu x nampklh kan blaja nye..hahahaha

so......sbnrnye aku nga wat keje sbnrnye..tp idea xde...nga pk idea lah niii....hehehe...eyela nak kne buat teks ucpan kott...bukan senang..salah ckit t kne terjun tingkaplah jwbnye kann..hahahaha...(bak kte lec aku)so kne lah wat secare bhati2....mlm ni pon aku ade pmbncangan gan membe2 len tuk wat dialog german lakk..nak kne blakon kot...pastu kne ckp german..hahaha...ntah btul sebut xtau lah kan..hahahaha...

errmmmm....sedih jgk...septut nye aku cdang nak blik mggu ni..tp keje yang byk nii membantut kan aku blik..klu blik t konpem x buat keje....lagi pon ahad ni aku ade show nasyid kat kolej mawar Uitm...so aku btalkan niat tok blik...hoep ayah aku paham..eyela die da byk kali tnye aku bile nak blikkk...hrmmm...

ok lah..nizam nak cow dlu...t zam smbung update g k....

2 comments:

Shedyfairy said...

ayah kate balik!!

DOBOT BLOG said...

haha..ayah kte x blik pon xpe jek...lebih jek owg bwh tu..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...