fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Lawatan2...hoho

salam..dah lme agaknye aku x menge"post" blog aku kan..hoho,sory,im bz laa skrg.sebok gan test n asgmnt..alhamdllh..walaupun byk bnde yg kne aku wat n tmpuhh...aku dpt buat dgn sebaik mgkinn...ermmm cter kte kali ini tentang lawatan.ape itu lawatan??cri kat kmus dewan ok..haha...sabtu niii falkulti aku de wat lawatan sambil bleja kat melake..lawatan ni tmasuk dlam slh satu subjk yang aku ambik sem nii..pasal kebudayaan atau kosmologi melayu..kami akn g ker Taman Mini Asia dimne kat sne adenye pelbagai jenis bntukk rumah tradisional melayu dan di asia..sbnrnye aku da g dah tmpat nii sbb tmpt ni x jauh gan umah aku...so nak xnak aku kne g...but ok jgk lah kan..pat lah me"release"kan tensionn aku niii..hoho...release2 jgk...hahaha,ahad ade 3 test kottt..aiyoo....hbislah cuti sabtu ahad denn...xdo rehat lah dennn...hrrmmm...so kne lah aku stdy awl2 n kurangkan gelak ketawa..hahahaha..kot2 t ilmu ilang kan..hahahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...