fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Balik U??


salam 1 malaysia aku ucapkan tukkk sume membe2 blog

baru pas balik dari hostel(kolej perindu)..alhamdulillh bilik barang sume da settle + kemas lagiii..cume tadi aku sorg je kat blik..membe2 baru blik aku x sampai lagiii..aku doakan dorg selamat sampaii n aku doakan budak2 blik aku tu budak2 yang okay2...sembahyang + x usik barang aku + pembersih...hahaha....

bilik baru di perindu 1,hhrrrmmmm..........terime x terime je la bilik tu bagi aku...dapat tgkat bawah skaliii mmg terbaik!!..parking moto nuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnn jauh di puncakkk...mmg menapak la aku nak naik ke atas.....suasne bilik mmg membanggekan..tingkat bwhkan...mmg awl la aku bgun,bunyi enjin kete + bas uitm laggiii....hahahaha

tp pintu bilik aku tu da nak arwah je tu...longgar je kepale pintu tuuu...tp xpe...aku da itam kan betul2 bhgian kerosakan kat borang bilik td...

ni nak cerite sal persiapan aku sebelum aku naik ke uitm....
haaa nii la gayanye.....cam nak xnak je aku kemas...





















cover jek gamba nii....padahal berbukit akunye barang....hahahha

kali niii aku sendiri yang uruskan semua persiapan,kelengkapan,penghantaran barang n pendaftran...alhmdulillah..semua berjlan lancar walaupon time pndftran aku lupe nak wat gamba tp lepas jgk atas pertolongan daripada pakcikk yang bantu aku dlm pndftran tersebut....

petang nii pas abg aku habis keje aku nak turun ke sepang ambik moto aku sbb mlm td ondway nak ke puchong hujan plk turun selebat2nye.....

sok kelas bermula....mlm nii nak settlekan barang2 yg x settle g......hope sok sume bjalan dgn lncarr....duit kolej n yuran pon da settle...da xde utang2 lagiii dahh..just nak kne jimat cermat sbab duit da kurang....hahahahahhaha

k tok korang yg tgh msuk sem or blum msuk sem g aku ucpkan sccess tok korang....
salam..............

1 comment:

nana said...

gud luck..^_^ nge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...