fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Lahirnya seorang Kompo...

kini lahirnya seorang komposer muda yang bakal menapakkan diri(menamparkan diri) di dunia sebenar nasyid...(angan dan sedar....hahahahaha)

assalamualaikum...selamat pagi,tghari,petang mahupon malam.....

sebulan lebih cuti semester byk dilaburkan di depan laptop tercinta..edit sana edit sini smpailah aku terjumpe sekumpulan software yang mmbuatkan aku minat tok aku cuba2 tahu...audio editor software..mcm2 software aku download(well wifi free)...cube yang niii..x best...cube yang tuu xpandai sgt...smpai la aku jmpe AVS Audio Editor dan Manager audio editor..mgkin bagi korang dah masak ngan software2 mcm tuu...aku yang baru niii baru nak jinak2 layan bnde2 niii..jadi minat lak aku mengedit-edit lagu niii..edit lagu aku yang pure2 sedap sebenarnya...hehehe

hari demi hari aku dapat mnyelam pelahan2 tahu pasal software n function die...best jgk..nak2 dapat tahu bile blh gabungkan part2 voice...tp tu la..byk jgk keje die..xleh nak save laa...bile save je ada sore penaja kuar setiap part lagu tuuu..so kne la aku pnjangkan akal gune cara manual...edit n record semula pakai software yang lainnn....

pe2 pon bnde nii just suke2 aq jekk...nak pro tu xtau la bile...orang kate x blaja x tau kan..so jgn nak gelak2 an aku lakkk..hahaha





 


view software tersebut...sekarang nii umah aku da jadi mini studio...hahaha...maunnye..dok memekak record sore sendiri..seb bek x ujan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...