fn

welcome guyS!!!singgah + bace + like and paling important kasi follow!! blog itam putehh

DAH MASUK KASI LIKE CIKIT..TAKUT SYOK SENDIRI..HAHA

Melepak sorang-sorang

Assalamualaikum...salam blog 1 Malaysia,1 agama dan 1 dunia aku ucapakn wat sume kaki2 blogger.Rini tajuk blog aku ialah "Melepak sorang-sorang."melepak kat sini bukan dok terjulorrr kat tepi jalan or kat bus stop ok..hahaha..nii lepak fesion bru weiii...depan TV...bukak mana2 channel batal di kepale tangan dimulutt..hahaha..

duk rumah cuti2 sem niii agak membosankan jugaklah..klu nak riuh tunggulah hari sabtu dan ahad..haa time tu batulah semua abang and kakak aku balik rumah..anak-anak buah aku balik...niii duduk rumah sorang2 kenalah berdikari cikit...hahahaha...

peti ais aku tuu dah tak nampak dah ikan2 or daging2 derr...sume dah aku sumbatkan dngn coklat,air berbotol2..meja makan dah aku standby dengan biskut yang sewaktu dengannya..sebab ntahlah bila duduk rumah nii mulut asyik nak mengunyah jekk..makan..makan...nii aku siap letakkan bahan bukti..nii stok dah nak habis sebenarnya..baru teringat nak snap..hehehehe




sory bersepah sikit..kejap lagi aku kemaslah.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...